[python] pyqt4,setPixmap,cesta

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Úterý Červenec 28 17:08:42 CEST 2009

Pratele,
Narazil jsem pro me na neprijemnou vec. Vkladam obrazek do PyQt4 okna
pomoci:

CreateMovie.setWindowTitle('control')
CreateMovie.resize(550,235)
self.imageLabel=QtGui.QLabel(CreateMovie)
self.imageLabel.setPixmap(QtGui.QPixmap("./direction_rot_small2.png"))

a vse funguje pokud spustim skript se stejneho umisteni (adresare) jako
je obrazek. Pokud vsak udelam symbolicky link do /usr/bin na onen
pythoni skript a pomoci linku spustim skript odkudkoli (/usr/bin je v
path), pak se obrazek v okne nezobrazi. Ocividne (odzkouseno) je udana
relativni cesta k obrazku brana z mista spusteni pomoci symbolickeho
linku a ne z mista (adresare) kde je umisten spousteny pythoni skript.

Mozne reseni by bylo pouzit nejakou funkci, ktera vraci cestu k umisteni
spousteneho skriptu. Toto reseni se mi ale zda kostrbate (nevim zatim o
takove funkci) a je mi divne, ze by se takto setPixmap choval.

Nejake reseni?? Nekde delam chybu??

Dekuji za radu
Vepro