[python] pyqt4,setPixmap,cesta

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Červenec 29 10:40:53 CEST 2009

Já si v této oblasti bez googlení nejsem úplně jistý v kramflecích,
ale když na soubor odkážeš pomocí ./soubor, tak ta ./ znamená aktuální
adresář, nebo ne ? Takže když ty pak spustíš skript přes jeho symlink,
bude se brát jako aktuání adresář umístění symlinku, řekl bych, nemám
teď čas to ověřovat, ale připadá mi to logické.
No a celý tento problém řeší QT Resource system, data k aplikaci jako
obrázky, ikony, atd. přibalí k binárce a je to, navíc to pomáhá
přenositelnosti skriptu, protože Windows by nějaké ./soubor nepobraly.

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz