[python] Bez -i to funguje

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Červen 5 09:24:16 CEST 2009

Ondrej Beranek napsal(a), dne 5.6.2009 9:12:
> Vidim na zacatku ctyri porazdne zadky a pak 4 dost divne znaky ktere
> by se v kodu rozhodne vyskytovat nemely.

je to utf8, asi proto, já to vidím normálně. Tedy pokud se bavíme o s.py.

> Jarku jeste se chci zeptat jak resite vizualni stranku programu kdyz
> nevidite jak to vypada.

No to by mi taky zajímalo. Možná mu ale čtečka čte mezery na počátcích
řádků, i když to by stejně musel výbornou pamět, aby si pamatoval, jak
ten odstavec předtím byl zarovnán, aby byl schopen psát náročnější
programy s funkcemi.

Problém je, že tento program asi nepsal Jarek, že se snaží do něho něco
dodělat s minimální až žádnou programátorskou znalostí Pythonu.

P.