[python] Bez -i to funguje

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pátek Èerven 5 14:28:36 CEST 2009

Zdravím,

Je pravda, ¾e mi ten program funguje, ale jeden øádek je skrytý. Je skrytý
první øádek, ale jinak OK.

Jarek

----- Original Message -----
From: "zu1234" <zu1234 na seznam.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Friday, June 05, 2009 11:33 AM
Subject: Re: [python] Bez -i to funguje

Proè máte na prvním øádku obou souborù text zaèivající: <div class= a
tak dále?
A na konci text </div>

Myslím ¾e bude dìlat paseku.

Vyzkou¹el, opravil a posílám zpìt
ZU

> [...]
> Be careful of|dbA!t na
> Carry oneself|nACst se
> Carry one's head|drA?et hlavu
> In case|pro pATA­pad,A?e
> In case of fire|pro pATA­pad poA?A!ru
> In any case|v kaA?dACm pATA­padÄ>,rozhodnÄ>
> In no case|za A?A!dnA?ch okolnostA­
> If that is the case|je-li tomu tak
> Just in case|pro kaA?dA? pATA­pad
> As the case may be|popATA­padÄ>,eventuA!lnÄ>
> Cash on delivery|na dobA­rku
> Be short of cash|mA­t mA!lo penÄ>z
> It's raining cats and dogs|lije jako z konve
> Catch me riding a bus!|jA! a jet autobusem!

# -*- coding: utf8 -*-

import sys
import wx

class MainFrame(wx.Frame):
    u"""HlavnA­ okno aplikace."""

    def __init__(self, title, application):
        u"""VybudovA!nA­ a prvnA­ aktualizace obsahu hlavnA­ho okna."""

        # Inicializujeme bA!zovou tATA­du a uschovA!me parametry.
        x, y, w, h = wx.GetClientDisplayRect()
        pos = (x + 50, y + 50)
        size = (w - 100, h - 100)

        wx.Frame.__init__(self, None, -1, title, pos, size)

        self.application = application

        # HlavnA­ okno bude rozdÄ>leno na hornA­ panel pro ATA!dky
needitovatelnACho
        # textu a dolnA­ panel pro vstup z klA!vesnice.
        splitter = wx.SplitterWindow(self)

        self.topPanel = wx.TextCtrl(splitter, -1,
                   style = wx.TE_MULTILINE | wx.TE_RICH2 | wx.TE_READONLY )
        self.bottomPanel = wx.TextCtrl(splitter, -1,
                                    style = wx.TE_MULTILINE
                                            | wx.TE_RICH2
                                            | wx.TE_PROCESS_ENTER)

        splitter.SplitHorizontally(self.topPanel, self.bottomPanel, -100)

        # NavA!A?eme stisk Enter ve spodnA­m panelu na oA!etATujA­cA­
metodu.
        self.Bind(wx.EVT_TEXT_ENTER, self.OnEnter, self.bottomPanel)

    def displayTopText(self):
        self.topPanel.SetValue(self.getMultilineText())

    def getMultilineText(self):
        # SpojA­me celA? seznam ATA!dkA? do vA­ceATA!dkovACho ATetÄ>zce.
VynechA!me
        # ale prvnA­ ATA!dek, kterA? se zobrazuje v zA!hlavA­ okna. ZnaÄky

        # nahradA­me ÄitelnÄ>jA!A­m stATednA­kem a mezerou.
        text = u''.join(self.application.lines[1:])
        return text.replace(u'|', u'; ')

    def OnEnter(self, event):
        # ZA­skA!me zadanA? ATA!dek a pATipojA­me jej na konec seznamu
ATA!dkA?.
        text = self.bottomPanel.GetValue()
        self.application.lines.append(text.rstrip() + u'\r\n')

        # ZobrazA­me aktualizovanA? obsah. Obsah spodnA­ho panelu vymaA?eme.
        self.displayTopText()
        self.bottomPanel.SetValue(u'')

        # ZjednoduA!enA! implementace -- pokaA?dAC zapA­A!eme novA? obsah do
        # souboru.
        import codecs
        f = codecs.open(self.application.filename, 'w', 'utf-8-sig')
        f.write(u''.join(self.application.lines))
        f.close()

class App(wx.App):
    """Application class."""

    def OnInit(self):
        # VytvoATA­me hlavnA­ okno vycentrovanAC na stATed obrazovky.
        title = u'SlovnA­k'
        self.filename = 'database.txt'
        self.frame = MainFrame(title, self)
        self.frame.Center()
        self.frame.Show()
        self.SetTopWindow(self.frame)

        # NaÄteme obsah slovnA­ku -- zatA­m jen jednoduA!e -- a pouA?ijeme
jej
        # jako obsah hornA­ho panelu. Tenhle kA3d bude pozdÄ>ji umA­stÄ>n
jinde.
        import codecs
        f = codecs.open(self.filename, 'r', 'utf-8-sig')
        self.lines = f.readlines()
        f.close()

        # PrvnA­ ATA!dek z databA!ze slovnA­ku pouA?ijeme jako titulek okna.
        self.frame.SetTitle(self.lines[0])

        # OstatnA­ ATA!dky zaÄneme zobrazovat jako text hornA­ho okna.
        self.frame.displayTopText()

        return True

def main():
    app = App(False)