[python] PIL: open BMP s RLE kompresí

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Čtvrtek Červen 11 11:38:07 CEST 2009

2009/6/11 zu1234 <zu1234 na seznam.cz>

> Tu RLE dekompresi bych asi musel implementovat do PIL - image open.
> To je mimo mé možnosti.
>
> Chtěl jsem jen pochopit tu poznámku o "bmp_rle"
> Musím to nějak obejít

> To je hloubka barev, to je něco jiného.

mozna ze mne promluvi moje dosacke alter ego (dost mi tohle pripomelo dobu
kdy jsem mel naslapanou 386ku dx a psal v pascalu)
ale asi jde o to ze rle komprese je komprese v datech obrazku. tedy jde o
zpusob interpretace obrazku samotneho. Rle funguje ve zkratce tak ze misto
popisu 30 bilych pixelu za sebou reknes 30x bilej pixel. takze se bude
jednat vlastne o metodu cteni dat ktera je jina u kazdeho z 4, 8, 16, 32
bit. tak jsem to myslel.