[python] py2exe, nereagující Qt program

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Středa Březen 11 20:56:32 CET 2009

Primarne vyvijim pod linuxem a take s pyqt4 (plus dalsi pomerne
specificke knihovny). Nutno vsak, aby byla i binarka po win. Resim to
take pomoci py2exe, avsak aby mi widgety nereagovali se mi nestalo.

Spise pro zajimavost, nemel sem cas poradne googlit. V aplikaci pouzivam
modul scipy.io.mio  a  dnes  jsem zjistil, ze ve verzi scipy 0.7 (msi)
jiz neni implementovan. Musel jsem nainstalit starsi verzi 0.6. Zajimave:)