[python] py2exe, nereagující Qt program

Marian Jakubik mjakubik na ta3.sk
Čtvrtek Březen 12 12:12:55 CET 2009

Ahoj,

skusal som spustit tvoj program pod linuxom, lebo momentalne nemam po
ruke Win :(

Mam k dispozicii r56 z GoogleCode. Vyhadzovalo to asi v 4 pripadoch
chybu, ktora sa tyka:

----
try:
except AttributeError as error:
    ..nejaky print s "error"
----

Zmenil som to na :
----
try:
except AttributeError:
    ...print s AttributeError
----

Pomohlo to a rozbehlo sa mi to...

Skusal som aj klikat na menu apod. - vsetko v poriadku...

Neviem ci to suvisi s tym tvojim problemom ale skus sa na to pozriet...

Zdravi,
Marian

Dňa Thu, 12 Mar 2009 01:09:23 +0100
slush <slush na slush.cz> napísal: