[python] py2exe, nereagující Qt program

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 14:20:42 CET 2009

Je to editor testových otázek. Pracuje to s moodlím GIFT formátem.
Dají se v něm jednoduše naklikat otázky pro Moodle testy a uložit je.
Teď pracuji na otevření už existujícího GIFT souboru s otázkami. Plus
minus to funguje, akorát teď jsem narazil na zradu s Windows, to se
musí vyřešit.
Takže až to bude ok, zašlu fungující verzi. Budu moc rád za testování.
Díky.