[python] alokace pameti,windows vista 64bit

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Neděle Březen 22 11:54:20 CET 2009

Mam overeno, ze na linux stroji funguje s 2GB RAM. Windows Vista stroj
ma 8GB. Akorat se mi zda, ze je prave neumi pridelit. Viz hlaska:

vtkUnsignedShortArray (0x8230e90): Unable to allocate 556205320 elements
of size 2 bytes.