[python] alokace pameti,windows vista 64bit

Petr Zlamal p.zlamal na gmail.com
Pondělí Březen 30 12:16:47 CEST 2009

Diky za nakopnuti. Zapremyslel jsem nad tim a python, ktery "freezuju"
bude 32bit, takze by to mohlo souviset. Predstavuji si, ze pokud se
skript freezne tak se k nemu "prikopiruje" i jakysi interpret pythona,
ktery bude v mem pripade 32bitovy. Pote by nezalezelo, ze win vista je
64bitovy a ma 8GB Ram ze? Mozna si to predstavuji jak Hurvajs valku,
dyztak me opravte.

Inu zkusil jsem tedy najit a stahnout 64 bitovou verzi Pythona 2.5 pro
*x86-x64*. Ale ouha, nic takoveho jsme nenasel. Pouze verze pro Itanium
a AMD.  Existuje vubec?

Diky za jakekoli pripominky a rady
Vepro