[python] DistribuceMehoProgramu

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Čtvrtek Květen 7 20:09:45 CEST 2009

Potřeboval bych poradit jak distribuovat můj program.
Rozhodl jsem se naprogramovat hru. Vzhledem k tomu, že C moc neumim
a mám s tím problémy, rozhodl jsem se vrátit k Pythonu, se kterým
problémy nemám. Narazil jsem však na problém - distribuci.
Vzhledem k tomu že vyrábím hru, tak nepředpokládám, že si to bude
instalovat někdo, kdo ví co to je skriptovací jazyk a že si s tím
nainstaluje i Pythona. Potřeboval bych tedy asi vytvořit EXE.
Na Py.cz je sice hezký návod, ale jedna věc tomu chybí - postřehy z
praxe. Proto prosím ty, co už někdy kompilovali Python, aby mi řekli
čím a co, jak a z jakých důvodů.

                                                             Severák