[python] DistribuceMehoProgramu

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Květen 7 21:59:36 CEST 2009

Ja som na Windowse pouzival py2exe a potom som z toho co mi vygeneroval py2exe vyvoril jedno instalacne exe.
Nato som pouzival free installer, ktory sa vola Inno setup.
Da sa tam zvolit, co do Setupu zabalis + ikona aku to bude mat.
ALe to som robil naposledy asi pred 2 rokmi a vsetku tuto masineriu mam nainstalovanu len v praci, takze viac teraz neviem...

Vygoogli a stiahni si py2exe a Inno Setup

-----python-bounces na py.cz wrote: -----

To: python na py.cz
From: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Sent by: python-bounces na py.cz
Date: 07.05.2009 20:09
Subject: [python] DistribuceMehoProgramu

Potřeboval bych poradit jak distribuovat můj program.
Rozhodl jsem se naprogramovat hru. Vzhledem k tomu, že C moc neumim a mám s tím problémy, rozhodl jsem se vrátit k Pythonu, se kterým problémy nemám. Narazil jsem však na problém - distribuci.
Vzhledem k tomu že vyrábím hru, tak nepředpokládám, že si to bude instalovat někdo, kdo ví co to je skriptovací jazyk a že si s tím nainstaluje i Pythona. Potřeboval bych tedy asi vytvořit EXE.
Na Py.cz je sice hezký návod, ale jedna věc tomu chybí - postřehy z praxe. Proto prosím ty, co už někdy kompilovali Python, aby mi řekli čím a co, jak a z jakých důvodů.

Severák