[python] 2.5nebo3.0

slush slush na slush.cz
Neděle Květen 10 17:42:23 CEST 2009

Nebyl bych takovy dogmatik. Zjistil bych, jake knihovny budu
potrebovat, jestli vubec uz ve verzi 3.0 existuji. Myslim, ze pokud
clovek pise veci ve 2.6 a pamatuje, ze uz existuje i 3.0, ta portace
nebude tak tezka. Ja zatim stale vyvijim ve 2.5 a necitim se nijak
ochuzen. Je to i proto, ze muj OS nativne verzi 2.5 vcetne siroke
skaly knihoven primo obsahuje, takze je to pro me jednodussi.

Marek