[python] Google Trends - python

slush slush na slush.cz
Pondělí Květen 11 13:46:58 CEST 2009

zdravim, v interpretaci vysledku google trends bych byl velmi opatrny
a takove zavery, jako ze cechy jsou nejvice pythoni stat bych se
neodvazil vyslovit. python je uplne obycejne slovo, jako napriklad pes
nebo kocka. python je totiz hroznys :-).

monty python je v cechach velmi oblibeny, navic si treba zkuste na
youtube vyhledat "python" a uvidite, kolik videi je spojeno s hadem a
kolik s programovacim jazykem. to, ze nekdo hleda na webu hroznyse
neznamena, ze programuje v pythonu.

a vubec - neni to jedno?

marek