[python] Google Trends - python

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Úterý Květen 12 10:30:47 CEST 2009

Jo ataky je třeba zohlednit rozšířenost vyhledávání v google v různejch zemích, přesto, že google je nejrozšířenější vyhledávač, nebude to všude stejný.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of c-x na email.cz
Sent: Tuesday, May 12, 2009 8:16 AM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] Google Trends - python

No, podle mě o tom kdo co nejvíce hledá vypovídá jazyk - ten určuje národnost zcela jasně a když se kouknete tak v tabulce jazyků se Čeština neumístila nikde, takže bud: máme hodně lidí co hledají v angličtině nebo to google nějak převádí na procenta ://

Docela často se mi stává že zjistím že někdo programuje v Pythonu ale když se ho pak zeptám jestli zná py.cz tak kroutí hlavou (a není to Maďar..). Dost lidí se python učilo plně z anglický zdrojů...