[python] Google Trends - python

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Květen 12 10:39:37 CEST 2009

Jde o to, jak se kdo cítí součástí komunity, protože přispívat může
každý, že? No a když nikdo nedává, nikdo nemůže brát, to dá rozum ;-)
Na druhou stranu je pravda, že překládat speciality nemá valného smyslu,
protože kdo speciality dělá, ten již jistě anglicky umět musí. I když
nějaký ten nástin v češtině se vždycky hodí, třeba jen pro kolemjdoucí,
ale stejně.

--
geon
Pavel Kosina