[python] Přihlášení na lide.cz

Tomáš Drenčák tomas na drencak.com
Sobota Květen 16 13:58:17 CEST 2009

najprv musis identifikovat prispevky na stranke - cize stiahnut
stranku, vyparsovat prispevky
v tomto pripade su vsetky nove, cize notifikujes pouzivatela a ulozis
si vsetky prispevky niekam
potom ich musis v urcitych intervaloch kontrolovat stranku (napr. 5 minut):
- stiahnes stranku
- vyparsujes prispevky
- porovnas s ulozenymi
- notifikujes ak su nejake nove + ulozis si ich ku starym

na stahovanie stranok mozes pouzit urllib2
parsovanie napr. beautifulsoup
ukladat mozes do suboru alebo databazy (napr. sqlite)
notifikacia napr. mailom