[python] wxPython - TextCtrl

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Středa Květen 27 08:38:22 CEST 2009

Dobry den,

ja osobne bych si ukladal reference na jednotlive TextCtrl

self.TextovaPole = []
for x in range(10):
    self.TextovaPole.append(wx.TextCtrl(self, -1, "jmeno"))

self.TextovaPole[0].SetValue("hodnota0")
self.TextovaPole[5].SetValue("hodnota5")

Pokud chcete opravdu hledat widget podle ID (nebo parametru name),
muzete pouzit metodu FindWindowById (FindWindowByName) na rodicovskem
objektu TextCtrl

http://www.wxpython.org/docs/api/wx.Window-class.html#FindWindowById

  S pozdravem Petr Hlavka.