[python] textové obejkty

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Středa Květen 27 09:48:46 CEST 2009

Toho jsem se obaval. potrebuju zkonstruovat vertikalni menu, message box s
tlacitkem OK;... az tak jednoduche... zatim jsem nasel toto: ale to je
zavisle na whiptailu nebo dialogu kteri v cygwin nejsou.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=58155
No ale treba se povede neco najit. zda se ze na konzoli uz dneska nikdo
nejede ... jako by byla prasiva nebo co :)