[python] html generator

Petr Nesladek petr.nesladek na seznam.cz
Neděle Říjen 11 21:29:08 CEST 2009

Originál HTMLgen byl dostupný na adrese

http://starship.python.net/

jen jsem měl problémy v některých situacích s UFT-8, takže jsem si upravil některé "drhnoucí" metody aby používaly UFT a ne jen string - neměl by to být problém to upravit.
Pokud bude potřeba a HTMLgen zmizel kompletně ze světa dohledám jej uložený v archivu i s dokumentací a úpravu - je to nádherně prostě a přitom funkčně napsaný balíček.

Po otestování HTMLgenu jsem popravdě už ani nic jiného nehledal.

Petr