[python] Dynamicke PDF

Tomáš Drenčák tomas na drencak.com
Úterý Říjen 13 08:24:37 CEST 2009

Dik,
vyzera to fajn. Ja by som ale potreboval aby mi to "neskuseny" pouzivatel
vedel administrovat. Cize len uploadne template, ktory si urobi napr. vo
worde a ten sa mu bude presne konvertovat na pdf (samozrejme dosadia sa
fieldy).

Vcera som nasiel nieco podobne ako je to relatio, ale robi to cisto s html a
css http://www.xhtml2pdf.com/demo . Takze ostava vyriesit to editovanie
pouzivatelom...tam bol pekny priklad s tiny mce