[python] Jython

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Úterý Říjen 20 08:11:41 CEST 2009

Dobrý den.
Udělal jsem si aplikaci v Pythonu a chtěl bych ji dostat do mobilu. Ale jelikož nemám v mobilu OS Symbian, tak jsem se chtěl zeptat, jestli je možné nějakým způsobem použít na toto Jython a vygenerovat tak JAR soubor pouze z toho mého py souboru, který by šel použít v mobilu (aníž bych musel použít nějaké JAVA knihovny, které stejně neznám). Anebo byste mi poradili nějakou jinou jednoduchou akci, jak dostat python do mobilu (ale né, že si mám koupit jiný mobil :-)) )

Děkuji
Ctibor Plášek