[python] Jython

martin jirasek jertin na seznam.cz
Úterý Říjen 20 14:27:52 CEST 2009

První co jsem teď našel je toto http://www.symbian-nokia.cz/python-for-s60-v1-9-7/

<  ------------ Původní zpráva ------------
<  Od: Ctibor.Plasek <Ctibor.Plasek na seznam.cz>
<  Předmět: [python] Jython
<  Datum: 20.10.2009 08:12:19
<  ----------------------------------------
<  Dobrý den.
<  Udělal jsem si aplikaci v Pythonu a chtěl bych ji dostat do mobilu. Ale jelikož
<  nemám v mobilu OS Symbian, tak jsem se chtěl zeptat, jestli je možné nějakým
<  způsobem použít na toto Jython a vygenerovat tak JAR soubor pouze z toho mého py
<  souboru, který by šel použít v mobilu (aníž bych musel použít nějaké JAVA
<  knihovny, které stejně neznám). Anebo byste mi poradili nějakou jinou
<  jednoduchou akci, jak dostat python do mobilu (ale né, že si mám koupit jiný
<  mobil :-)) )
<
<  Děkuji
<  Ctibor Plášek