[python] Jython

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 22 22:59:01 CEST 2009

Se hnedka nečertěte :-) . Jsem si dělal srandu. Ani by mě nenapadlo po někom chtít, aby něco pro mě programoval. No ale když se nad Vašimi myšlenkami hlouběji zamyslím, tak si myslím, že asi největší problém by byl v těch různých grafických knihovnách (pokud bych tedy psal program s grafickým rozhraním), protože python sám o sobě, jak píšete, je možno spustit na mnoha platformách. Nebo se mýlím?