[python] Problém s nahráváním knihovny *.pyd do win

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Září 21 13:35:46 CEST 2009

> Ahojte, neřešil někdo prosím tento prblm.? Stáhl jsem si mapnik a nejde mi
> spustit právě kvůli tomu, že mi python nechce načíst tuto knihovnu a to i
> přes to, že jí volám přímo z toho samého adresáře,  pokusil jsem se
> nainstalovat toto
> WindowsInstaller-KB884016-v2-x86.exe
> ale to mi nepomohlo, instalátor hlásí, že už to tam prý mám. Neví někdo c s
> tím???

Moje kristalova koule je momentalne v servisu na prelesteni, takze
bohuzel neporadim. Kdyby byl prilozene chybove hlaseni a ukazka kusu
kodu ktery nefunguje, mozna by se s tim dalo neco delat...

  Jirka Vejrazka