[python] Podívejte se na můj Facebook profil

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Září 29 13:05:12 CEST 2009

no ja bych navrhoval v konferenci udelat filtr kterej nepusti zpravy s
predmetem "Podívejte se na můj Facebook profil" otazkou vsak je kdo to muze
udelat. Za cas zacne otravovat twitter ten ma funkci "otravovani sousedu"...