[python] Python 3.x vs. Python 2.x

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Úterý Září 29 13:47:38 CEST 2009

Nebo to psat pro 2 tak, aby jel i na 3, eventuelne, aby to nebylo tezky preklopit.
Je.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Petr Messner
Sent: Tuesday, September 29, 2009 1:25 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] Python 3.x vs. Python 2.x

Ahoj,

zalezi na tom, co chcete delat. Ja treba u Pythonu 3 cekam na nejaky definitivni postup okolo WSGI, na ktery ceka i mnoho navazujicich knihoven pouzivanych pri tvorbe webovych aplikaci. Takze se (v teto
oblasti) zatim dela v Pythonu 2 a az nastane spravny cas, projekty se "jen" prozenou pres 2to3 a pojede se dal v Pythonu 3.

Python 3 urcite neni krok spatnym smerem. Ja osobne si ale myslim, ze idealni doba pro Python 3 bude, az bude soucasti Debianu stable :) Opravdu nejjednodussi bude zjistit si, jake knihovny budete potrebovat a zjistit si, v jakem jsou stavu. A pripadne si nastudovat ten proces prechodu na Python 3; u dobre napsaneho programu by to nemel byt problem (pisete testy, ze? :)).

PM