[python] Jak hostujete pythoní weby?

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Středa Duben 7 09:28:52 CEST 2010

Já jsem tedy trochu offtopic, jen (asi) pro zajímavost poznamenávám,
že v Čechách Python hostují mimo jine web4ce.cz a rightway.cz. Bohužel
nevím, jakou technologíí, ale určitě by se jich dalo zeptat.
U Web4ce chválím rychlou a dobrou podporu.
U RightWay chválím administraci (PLESK), akorát podpora je pomalejší a
ne tak vstřícná.

Radek