[python] Jak hostujete pythoní weby?

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Středa Duben 7 16:19:09 CEST 2010

Zkušenosti mám jenom s *free *variantou. Rychlost spojení se serverem byla
OK, jediná vada byla že první načtení stránky po delší době bylo trochu
zdlouhavý - nevím přesně proč, ale pak to šlo rychle :) hosting je to
francouzský, webové rozhraní se dá ale nastavit anglicky, wiki mají také *
francouzsky* (viz.:
http://wiki.alwaysdata.com/wiki/D%C3%A9ployer_une_application_Django - návod
na rozchození djanga na jejich serveru) ale to ničemu nevadí protože člověk
to pochopí stejně.. Za tu cenu ( *zdarma* :) ) je to rozhodně skvělý hosting
- dají se na něm rozjet všechny možný pythonovský aplikace protože nabízí
opravdu snadné přepínání mezi verzemi, k dispozici dostanete *python*,
django, *ssh* (normálního uživatele na linuxové distribuci (tuším že debian
)), ftp, webdav, *10 mb prostoru* (tuším že to nějak moc neřeší), 1GB
trafiku, mysql databázi atp.. viz. http://www.alwaysdata.com/offers/shared/a
http://software.alwaysdata.com/ (poměrně hodně pythonovských modulů).
Problémy jsem neměl, jen mě trvalo nějakou tu chvíli než jsem to zprovoznil
protože jsem nedal absolutní cestu k sqlite databázi - která to ostatně dost
zpomalovala. Takže jestli potřebujete nějaký *free* hosting na věci do 10MB
tak je pro vás alwaysdata ideální. A když byste chtěly ještě *něco *navíc
tak se koukněte na http://djangofriendly.com/hosts/ - je to sice pro django
hostingy ale ty budou mít z valné většiny nainstalovaný python a nebude
problém rozjet *cokoliv* jiného.

btw: taky vás baví ztloušťovat slovíčka? :))