[python] Jak hostujete pythoní weby?

Adam Strauch cx na initd.cz
Středa Duben 7 17:00:43 CEST 2010

Ujela mi klávesová zkratka, takže doplňuju:

Není to tak dlouho, co jsem se na této stránce

	http://docs.djangoproject.com/en/dev/howto/deployment/modpython/

dočetl, že mod_python a django je preferované řešení. Teď už to naštěstí
změnili.

Každopádně děkuji všem za reakce. WSGI tedy na překážku nebude. Pokud
budete někdy shánět hosting pro Pythoní aplikace, tak nezapomeňte zvážit
i http://rosti.cz .

--
Adam