[python] fungování skriptu - Vista x XP

Szkandera.Karel Szkandera.Karel na seznam.cz
Pátek Duben 9 20:35:08 CEST 2010

Ahoj,

chtěl bych se zeptat na radu, jelikož řeším jeden problém. Napsal jsem prográmek, který využívá knihovny pygtk, gtk, gobject, httplib2, urllib, Thread.

když jsem skript spouštěl ze svého stroje (Vista), jelo mi vše ok. Jelikož jsem chci tento skript dále distribuovat, udělal jsem z něj pomocí py2exe spustitelný soubor. Když jsem ho u sebe spouštěl, fungoval jak má, stejně tak i na "čistém" počítači s Vistama. Problém nastal na všech počítačích s windows XP na kterých jsem to zkoušel.

Vyzkoušel jsem už do dist přidat všechny možné knihovny, ale nna xp mi vždy naběhne jenom základní prázdné okno a pak to jen načítá a načítá a nic nenačte. Zatímco při správném fungování se základním okno objeví s různými tlačítkami atd.

Nějaký nápad, čím by to mohlo být?

děkuji Karel