[python] fungování skriptu - Vista x XP

Szkandera.Karel Szkandera.Karel na seznam.cz
Sobota Duben 10 11:00:01 CEST 2010

Celé jsem to psal a poté i generoval exe soubor na vistach. Na xp jenom zkouším spouštět exe soubor..
Pri spuštění přes command linu (opravdu se to tak jmenuje :) ) mi to nevypíše nic, skončí to stejně jako při spuštění double clickem..

ps: včera jsem zapomněl napsat, zkoušel jsem se to spustit i ve windows 7 a také bez problémů..