[python] fungování skriptu - Vista x XP

Szkandera.Karel Szkandera.Karel na seznam.cz
Neděle Duben 11 16:12:01 CEST 2010

Tak nakonec se mi na xp povedlo nainstalovat i to gtk (dělala tam problém jedna knihovna ve windows/system). Nicméně problém je stejný jako když spustím ten skript přeložený do exe.. Najede jenom obrys základního okna a přestane odpovídat..
Jdu zkoušet dál :-/