[python] html do pdf

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Úterý Duben 20 19:36:00 CEST 2010

> zpracovavam pythonem 2.5 nejaka data ktera dostavam bohuzel v html.
> Potreboval bych to prevest do nebo do nejakeho obrazku je toho celkem dost
> na pocet. Vysledek nemusi byt presny jako v prohlizeci, (stranka je take
> velice jednoducha bez odkazu a stylu). Koukal jsem se po python scriptech
> ale nejak na nic nemohu narazit. Zkousel jsem se divat i po non-python
> scriptech a take nemohu na nic narazit. Resil jste uz nekdo neco takoveho ?

Nešlo by to přes wxPython? Ne, že bych to někdy dělal, ale podle dokumentace
to vypadá, že wx.HTML má nějaký support pro tisk, tak bych to poslal na pdf
tiskárnu. Nástroje na spojování pdf jsou.

Případně by to šlo vyrenderovat přes wxHtmlDCRenderer a vytáhnout z toho
obrázek.

Nebo jestli je to html opravdu jednoduché a uniformní, tak použít reportlab.
--
Petr