[python] OT: překlad "syndication feeds"

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Středa Duben 28 16:52:16 CEST 2010

Co je to syndikace? Nějak to nemohu nalézt ve slovníku. Správný
překlad je asi publikování. Přesnější překlad "syndication feed" by
podle mě byl "publikační kanál", ale "publikace obsahu" je také
použitelná (může se i více hodit v daném kontextu).

Podle mě slovo syndikace neexistuje a jediný důvod, proč se někdo
domnívá, že existuje, je odbytý překlad právě termínů jako
"syndication feed", "really simple syndication" apod.

Stejně kdo si v knize u RSS přečte, že je to "syndikace", buď bude
význam vědět proto, že RSS už zná, nebo mu nějaká syndikace neřekne
vůbec nic.

PM