[python] printy v češtině na WINDOWS/cmd konzoli nečitelné

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Středa Duben 28 21:48:06 CEST 2010

petrofF
>Bohužel, toto se týká jen příkazů print.
>Pokud použiju raw_input(u"Zadej jméno...") hodí to chybu

Zdá se, že jde o starou chybu, kterou jsem hlásil vývojářům skoro před
5 lety. Mrkni sem http://www.py.cz/pipermail/python/2005-July/003022.html
Jsou tam popsané projevy a možnost částečného řešení. Tenkrát se mi
zdálo, že ten řešitel tak trochu strkal hlavu do písku. Šlo to nějak do ztracena.
Už jsem to pak nesledoval. Ty odkazy uvnitř už asi nefungují.

Jestli máš možnost, přejdi na poslední Python 2.6.x a zkus, jestli
už to náhodou není opravené.

P.