[python] ORM frameworky v pythonu - zkušenosti

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Srpen 19 11:36:05 CEST 2010

  Dne 18.8.2010 17:58, Petr Blahos napsal(a):
> +1
> Žádný jiný ORM neznám, taky jsem se jim vyhýbal a i z SQLAlchemy jsem dlouho
> používal jen expression language, ale to se pomalu mění. SQLAlchemy je geniální.
> No, možná jedna vada - moc nepodporuje volání stored procedures (teď
> mi asi někdo
> vynadá...).

Já jsem na to podobně, s tím, že se to ještě pomalu nemění, ale chystám
se na to :-D
Z procedur mám taky strach, ale něco jsem v dokumentaci našel, tak
uvidíme. Každopádně je to, jak už bylo řečeno,  živé, takže co chybí
snad nebude chybět dlouho ;-)

Tomáš