[python] vytvoření proměnných

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Úterý Prosinec 21 20:37:49 CET 2010

> Mám stovky tabulek s různou strukturou , které vstupují do stránek. Některé
> hodnoty se zobrazují přímo a některé se modifikují,
>
> Na začátku ani nevím, jaké sloupce tabulka má a jak budou modifikovány.
> Tímto si jen ulehčím zápis v programu.:
>
>     tab = 'tabulka'
>     SQL = 'DESCRIBE `%s`' % tab
>     vysledek = sql(SQL)    # moje funkce sql(SQL) vykoná SQL příkaz
> [...]

No, jestli to nemá být jen nějaká rychlovka, tak doporučuju investovat
čas do SQLAlchemy.
(Doporučuje devět z deseti zubních lékařů.) Jak už se tady zmiňovalo,
SQLAlchemy je něco
jako dokonalé. Já jsem s jeho pomocí asi tak za 3-4 dny (plus tak asi
stejný čas na
rozmyšlenou) napsal jednodušší obdobu Salesforce.com.
--
Petr