[python] debuggování pyqt aplikace

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Únor 3 13:37:03 CET 2010

Dobrý den.
Mám dotaz ohledně debuggování.
Mám s tím málo zkušeností, ale vypisování na stdout je už trochu
nepohodlné, tak jsem se pustil do studování jak na to.
Je možno debuggovat "živě" pyqt aplikaci ? Tím myslím i v momentě, kdy
se spustí sys.exit(app.exec_()) a zobrazí se vlastní okno aplikace ?
Protože co jsem zkoušel, tak jak v NetBeans, tak pdb v momentě kdy se
spustí samotný program/smyčka událostí pyqt, prompt debuggeru zamrzne
a není možnost nic dělat, vypisovat proměnné, nic.
Že není kam dál "skočit" je mi jasné, další události se řídí tím, na
co v GUI kliknu, ale myslel jsem, že vypisovat obsah proměnných půjde.
Vygooglil jsem tohle:
http://www.reprojected.com/geoblog/2009/02/06/debugging-qgis-plugins/
Myslel jsem, že to je můj problém, ale řešení se nedostavilo. Nebo je
třeba nějaká obezlička s přesměrováním stdin/stdout ?
Kde prosím dělám chybu ?
Díky mockrát.

--
S pozdravem