[python] odlisne chovani v ruznych verzich - zpetna kompatibilita?

Tomas Hnizdil tomash.cz na gmail.com
Středa Únor 3 14:08:14 CET 2010

Ne, ze bych predtim nehledal, ale fakt jsem na to narazil asi pet minut po
odeslani

Warning: 'with' will become a reserved keyword in Python 2.6

mate pravdu, tak uz aspon vim, v cem je problem, diky.