[python] spousteni casti kodu jako root

Tomas Pelka tompelka na gmail.com
Pátek Únor 5 20:37:43 CET 2010

Presne tak hlavy pomazane :D, bylo zmineno scapy a ten potrebuje
pristupovat k siti promiskuitne :D

Me se nejlepe jevi moznost spoustet wrapper pres sudo a nasledne
informace (pakety) predavat do fronty odkud je muzu z nerootovskeho
porocesu odebirat (tim jestli bude mozne frontu cist i nerootovske
procesu si nejsem moc jisty) -- toto by se mi i z hlediska pozdejsiho
zpracovani vice vyhovovalo.

Druha moznost, ktera me napada je ponekud "nepekna". Pouzit sudo a
tcpdump jehoz vystup ulozim do soubotu, tento pak uz jako bezny uzivatel
pomoci scapy nactu a zpracovavam. Ale toto reseni je jak jiste sami
uznate dost pomale a je to jako skrabat se levou nohou na pravem uchu.

--
Tom

Key fingerprint = 06C0 23C6 9EB7 0761 9807  65F4 7F6F 7EAB 496B 28AA