[python] odpodved Re: GTK a klíčová slova

Vladimír Šín Sin.V na seznam.cz
Neděle Únor 7 19:41:03 CET 2010

Ahoj ne nebyl jsem tu nikdy předtím a ani s jiným problémem,na py.cz na konferenci jsem od příspěvku zkouška jak jsem psal že zkouším jestli to funguje.
Jinak ten "Tah na branku" no pokud si něco umanu a jsem přesvědčen že se mi to vyplatí a že se mi to vrátí nejen finančně ale i profesně a s uznáním tak do toho nejdu.
Prostě chci něčeho docílit a pujdu si za tím protože se mi chce a vidím v tom perspektivu a navíc i peníze... a dnes se všechno dělá pro peníze... tak proč se do toho nepustit.
Děkuji za překlad určitě se na to mrknu.

------------ Původní zpráva ------------
Od: Tovim <jaakubi na gmail.com>
Předmět: Re: [python] GTK a klíčová slova
Datum: 07.2.2010 16:53:28
Ahoj Šíne Vladimíre,

nebyl jsi v této síni nedávno s jiným problémem a jiným jménem?
Jinak velice obdivuji tvůj tah na branku.
Dovoluji si skromně připomenout, že o programování v Pythonu si můžeš také
počíst v mém překladu "How to think like a computer scientist" z roku 2008
na stránce http://howto.py.cz/index.htm.

Přeji mnoho zdaru, Tovim

Subject: [python] GTK a klíčová slova

Ahoj Pythonýři,
Tak jsem pídil a hledal a našel literaturu Létající cirkus ze 14.2.2003 ...

S Pozdravem Charlie