[python] webová vs. mailová konference (bylo: test [spam])

sebastian sebastian na sendmail.cz
Pondělí Únor 8 10:54:27 CET 2010

Ja jsem sice zastance klasicke mailove konference ale slysel jsem, ze
existuji projekty ktere umi oboji najednou. Pochopitelne je ale nutne
dodrzovat kazen v tom smyslu, ze novy prispevek je novy mail nikoliv
odpoved na nejaky jiny s prepsanym predmetem.

Seb.