[python] spoj

Vasco vasco.vls na gmail.com
Sobota Únor 13 19:33:32 CET 2010

Docela mně projekt zaujal. Pokud jsem tomu dobře porozuměl, někdo
vyhlásí zadání problému a ostatní uživatelé se jej snaží řešit. Mohou se
využívat různé programovací jazyky i postupy. Výsledek se pak odešle na
server, kde se automaticky ověří jeho správnost?

Jenom mi uniká pár detailů. Dostávají nejlepší řešitelé nějaké odměny?
Jsou výsledné zdrojové kódy k dispozici? Pod jakou licencí?

Když jsem to procházel, zaujalo mně několik zadání, ale nebyl jsem
schopen naléz zdrojáky řešitelů. Je toto dospupné až po registraci, nebo
vůbec?

Vlastik