[python] PyGTK a Windows 7

Juda Kaleta admin74 na volny.cz
Pondělí Únor 15 20:30:55 CET 2010

Zdravím,
píšu aplikaci v Pythonu, kde mu GUI obstarává GTK, resp. PyGTK. V Linuxu
je vše bez problému, ten nastává až s tím, že bych aplikaci rád
distribuoval na platformy Windows. Jednak je problém s jednoduchou
instalací takovéhoto software, podle odkazu na blogspot v jednom z
posledních mailů z konference je to dost velký problém, ale k tomu jsem
se zatím nedopracoval.

K problému - po důkladném progooglení se mi podařilo nainstalovat
kombinaci Python, GTK, PyGTK, PyGObject, PyCairo na Windows XP. Po
přidání cest do PATH vše začalo fungovat tak jak má. Bohužel na Windows
7 (64 bit, netuším nakolik je to důležité)  stejný postup nefungoval.
Při pátrání na internetu jsem vyzkoušel vše možné i nemožné - instalace
upravených balíčků, starší verze... Nepomohlo.

Nemáte někdo zkušenost, zaručený postup, který by fungoval?

--
Yetty