[python] Dnesni 2. IRC setkani bohuzel beze mne (was: Re: Utery 9. unora, 19:00, kanal #python-cs na siti FreeNode -- 1st CzSk Python Community Meetup)

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Únor 17 14:57:41 CET 2010

On 8.2.2010 21:26, Vladimir Macek wrote:
> a pak kvuli diverzifikaci o 7d21h pozdeji ve
>
> stredu 17. unora v 16:00 tamtez.

Zdar vsem,

jsem bohuzel nucen se dnes neucastnit 2. IRC setkani, ktere jsem minuly
tyden naplanoval. Jednak me tlaci prace a take jsem jeste nestihl
zpracovat log z toho minuleho a vyvodit z nej zavery. Pokud se presto
sejdete, prosim o dump logu sem do konference nebo mne soukrome, abych
to mohl projit.

Nepochybuji, ze rada z vas ma v hlave podnety, se kterymi treba nechcete
hned do konference, ale daji se rozvest v diskusi a mohly by pomoci
formovani jakesi komunity, ktera jak jsem pochopil, neni jen mym snem.

Diky za pochopeni,

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz