[python] Konzolová aplikácia na webe

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Únor 18 14:14:05 CET 2010

Ahoj,

ak to nie je tvoja aplikacia (tzn. kod neopznas) a naozaj sa s tym vobec nechces babrat, tak mas jedno velmi skarede riesenie:
Napisat jednoduchu webovu aplikaciu, ktora len z webu zoberie vstupne parametre a nasledne cez nejaku funkciu (system, exec, subprocess, ... zalezi aj podla jazyka) zavola tu python aplikaciu a nasledne zobrazi jej vystup.

Ale ako vravim, je to fuj a prepis tak, aby to normalne fungovalo cez web (napriklad cez CGI) by nemal byt velky problem.

azur

-----Pôvodná správa-----
Od: matesfila [matesfila na host.sk]
Komu: python na py.cz
Predmet: [python] Konzolová aplikácia na webe

Zdravím,

už dosť som sa nahľadal na google a nenašiel, takže sa spýtam tu na konferencii:

dajme tomu, že mám klasickú konzolovú aplikáciu napísanu v Pythone, ktorá používa iba základné typy príkazov pre konzolu: print a input. Chcel by som ale túto aplikáciu sprístupniť cez web, teda aby fungovala na nejakej html stránke. Hlavnou motiváciou je, aby aplikácia bola použiteľná odkiaľkoľvek.

Čo som našiel na podobnú tému boli iba rôzne web shelly alebo ssh fungujúce cez html, čo by možno aj bolo použiteľné na túto vec, ale zdá sa mi to zbytočne komplikované.

Vedel by mi niekto poradiť nejaké jednoduché riešenie, teda či existuje na to nejaká rozumná knižnica na jednoduchý prevod konzolovej aplikácie na web, alebo niečo podobné?

Ak je to úplne blbá otázka, sa ospravedlňujem :-)

Inak už som sa zmieril s tým, že nič také nebude a v podstate si to idem urobiť asi sám - ale keby teda o tom niekto niečo vedel, budem vďačný! Ak nie, tak Django to istí  :-)
(a v podstate to asi ani nebude nejak extra zložité, dúfam ...)

Ďakujem,

Matúš