[python] Z Pythonu na Ruby? (bolo: Re: Britové přišli na trik, jak v obchodě platit cizí kartou)

matesfila matesfila na host.sk
Pátek Únor 19 12:45:11 CET 2010

Hhmm, to je teda zaujímavé, prejsť z Pythonu na Ruby. To akože celý
produkt reimplementovali namiesto Pythonu v Ruby? Takémuto kroku neviem
dosť dobre pochopiť, lebo sú to asi podobné jazyky, nie? Oba sú
skriptovacie a beztypové a to je asi hlavné kritérium...

Iný je prechod napríklad pri projekte Twitter, kde prešli z Ruby za Scalu.
To je pre mňa viac pochopitelnejšie, lebo to znamená to minimálne prechod
od beztypovosti k typovým konštrukciám jazyka, čož je asi dosť významná
zmena. Viac o tom píšu tu:

http://www.artima.com/scalazine/articles/twitter_on_scala.html

Matúš