[python] [Fwd: odeslání e-mailu přes Lotus Notes]

Mix mix na svobodnik.cz
Úterý Leden 5 12:29:39 CET 2010

to je právě to že nemám možnost použít jakýkoliv SMTP, dřív ta možnost
byla, ale tu mě právě před několika měsící zrušili.
na internetu také hledám, ale to co jsem zatím zjistil a našel tak ně
nefunguje.
jde o to, že nemůžu použít ani jiného klienta než Lotus.
no nic tak jdu hledat dál
děkuju
Pavel