[python] XML a XPATH

rainbof na gmail.com rainbof na gmail.com
Středa Leden 6 16:44:52 CET 2010

potrebuji si vytvorit jednoduchy program na export dat z xml. Za normalnich
okolnosti na toto mame nastroj ktery po zadani xpath a elementu vetve
provede export.
Bohuzel se mi v posledni dobe zacaly obevovat misto mb stovky mb dokumenty
a to uz je trosku problem. Potreboval bych nejake jednodussi reseni vse co
jsem zatim nasel se sklada z prochazeni po elementech a tagach. Ja chci to
ale jen chci ziskat a pozdeji preklopit do sql tabulky....

neco jako

xml.load('xx.xml')
node = xml.get.xpath('/neco/neco/neco')
node.add('jmeno')
node.add('prijmeni')
node.add('rc')
node.add('../@cislo_smlouvy')
data = node.export....

znate nekdo neco takoveho ? na rychlosti celkem nesejde.